الله اکبر درست در سالروز شهادت علمدار ...


الله اکبر
درست در سالروز شهادت علمدار متواضعی که شهره به خنده‌های خاکی‌اش بود، خداوند این قاب ناب را آفرید و بر صورت زیبای #مقاومت نقش تبسم جاری کرد! پدرم از شهدای عملیات «الی بیت‌المقدس» بود و من خود را در این لبخندهای خدایی سهیم می‌دانم! هر فرزند شهیدی، سهمی از این قاب دارد! کجایی فرزند شهید محسن حججی تا ثمره‌ی خون پدر را ببینی! اسد مقاومت در آغوش مقتدایش و هر 2 هم شادمان؛ یعنی حیات طیبه‌ی شهدای مدافع حرم! هیهات! شیشه‌ی این تصویر الهی با سنگ هیچ استعفائی نمی‌شکند! الا ای عشاق مقاومت! پیام این عکس را بگیرید! خدا دارد نرم‌نرمک آماده‌ی‌تان می‌کند برای آنکه تصویر حاج‌قاسم در قدس را هم ببینید! دیشب خواب خدا را دیدم که داشت به کوچولوهایی همچون روحانی و ظریف می‌خندید! به نام #الله که الحق #پاسدار_حرمت_خون_شهیدان است! به چهره‌ی ولی امر مسلمین جهان و شیر شامات در این تصویر دقت کنید! این یعنی پاسداری باشکوه خدا از خون بلباسی و از خون بیضایی و از خون سردار همدانی و از خون همه‌ی شهدا! 7 سال پیش اوباما فکر می‌کرد که تا 7 سال دیگر #بشار_اسد هفت‌کفن پوسانده است! ولی دیشب خدا به اوباما هم داشت می‌خندید! یعنی من عاشق خدایی هستم که هیچ وقت، هیچ جلادی را جدی نگرفت! نه نمرود را! و نه فرعون را! خدا از همان 7 سال پیش، این روز را دیده بود! و این عکس را دیده بود! و چقدر عطر خدا دارد این صحنه‌ی تاریخی! این از آن عکس‌هایی است که دل#مهدی_فاطمه را شاد می‌کند! و جلوتر می‌اندازد زمان ظهور را! دقیقا همان شد که دشمن نمی‌خواست! رئیس‌جمهور سوریه در آغوش رهبر ایران! با حضور فرمانده‌ی نیروی قدس سپاه! با حضور همه‌ی شهدا! هان ای خرازی شهید! بنازم حکمت خدا را که گل لبخند را عدل در سالروز شهادت تو بر صورت مقاومت جاری کرد! و خدا حتی از خنده‌ی شهید هم پاسداری می‌کند! دیروز شرق ابوالخصیب، تنها یک وجب از غرب آسیا بود اما امروز محوطه‌ی صبحگاه دوکوهه تا خان‌طومان ادامه دارد! و فردا به صحن #قدس_شریفهم خواهد رسید! رئیس‌جمهور هر که باشد و وزیرخارجه هر که باشد؛ خدا اینگونه هوای مقاومت را دارد! درست در اوج مباحث مربوط به لایحه‌ی کذا، بنگر مکر خدا را! و تماشا کن چشمک خدا را! و اضافه کن به ایمانت به خداوند! و سجده کن در برابر عظمت پروردگاری که زحمت بزرگ‌کردن موسی را گردن هیچ کس نینداخت الا فرعون!
آقای #روحانی ! جناب #ظریف ! آن روز که داشتید سخن از فضائل کدخدا می‌گفتید و امضای کری را تضمین می‌خواندید، خدا تبسمی زد و با خود گفت؛ #خدا نیستم اگر اسد را دقیقا در دولت شما به ایران نیاورم…
#حسین_قدیانی

#جهاد_روشنگری #اینجا_دارالإرشاد_است

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.