"بصیرت" به کربلا

“بصیرت” به افق کربلا (2)

1- محوردشمن شناسی:
“یا اَباعَبْدِاللَّهِ اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ وَ لَعَنَ اللَّهُ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ وَ لَعَنَ اللَّهُ بَنی اُمَیَّةَ قاطِبَةً وَ لَعَنَ اللَّهُ ابْنَ مَرْجانَةَ وَ لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً”
☑ تاکنون به این شیوه لعن در زیارت عاشورا دقت کرده اید؟ عزاداران حسینی معمولا پلید ترین دشمن سید الشهدا علیه السلام را شمر می دانند در حالیکه شمرملعون یک مهره اجرایی و قصی القلب بود لکن کمتر به پشت صحنه ماجرا می پردازند.
ترتیب های لعن را ببینید:” آل زیاد –آل مروان- بنی امیه- ابن مرجانه- عمر بن سعد – شمر"این فراز از زیارت عاشورا به عاشورا ئیان انقلابی درس دشمن شناسی می دهد بدین معنا که جریان باطل را باید جریان شناسانه کامل و جامع شناخت .
☑ با این توضیحات پاسخ به این سوال آسان می شود که چرا مقام معظم رهبری در بدترین جنایات داعش ؛ داعش را دشمن اصلی ندانسته و دشمن اصلی راآمریکا و رژیم صهیونیستی معرفی می کنند.
☑ «مارقین -ناآگاه‌ها- آن‌ کسانی بودند که در مقابل امام بزرگوار ما، موقعیّت کشور را، موقعیّت انقلاب را، موقعیّت ملّت ایران را نفهمیدند، جبهه‌بندی دشمنان را نشناختند، شیوه‌های دشمنیِ دشمنان را درک نکردند، به چیزهای کوچک سرگرم شدند، عظمت حرکت امام را نتوانستند تشخیص بدهند. اگر نمونه‌هایی را بخواهیم مشاهده کنیم، در این دورانِ ما امثال گروه‌های داعش و مانند اینها، و در اوّل انقلاب، گروه‌های منافقین و اشباه آنها [بودند] که رؤسایشان خائن و زیردست‌هایشان -طبقات پایینشان- جاهل و فریب‌خورده بودند.» 1397/03/14بیانات در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.