توصیه به روحانیون

? خاک بر سر کسی که در حوزه به دنبال مقام و منصب باشد
? آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی امروز در ابتدای سلسله مباحث ماه رمضان :
? چرا در حوزه عده ای هرچند یک نفر در فضای مجازی به راحتی بزرگان حوزه و علما و اساتید حوزه را آماج #تهمت های سیاسی و غیر سیاسی قرار می‌ دهند؟

? ما وقتی حرف از ضرورت مسائل اخلاقی در حوزه می‌ زنیم غفلت نشود که نسبت به مسائل اساسی اسلام و #انقلاب و نظام بی تفاوت باشیم بلکه همه باید در این موارد حساسیت داشته باشیم، این یک مسأله ای است که در رگ و پوست ما وجود دارد ولی انسان وقتی می‌ خواهد حرف بزند باید در آن تفکر کند و مسائل اخلاقی را در نظر داشته باشد و مدام به کار دیگران کار نداشته باشد.

? کسی در حوزه داریم که انقلابی، مدرس و استاد هست، چرا برخی به راحتی او را در معرض تهمت ها قرار می‌ دهند؟ اگر حوزه به این نحو باشد مردم آن را قبول نمی کنند؛ عزت و ذلت به دست خدا است و به اراده این گروه و آن گروه نیست که کسی بالا برود یا پایین بیاید، اما چرا عده ای باید به دنبال زمین زدن یک گروه و بالا بردن گروه دیگری باشند.

? خاک بر سرکسی که در حوزه به دنبال #مقام و منصب باشد تمام ارزش یک طلبه این است که گوشه ای از وجود امام مجتبی(ع) در وجود او تبلور پیدا کند، این لباس مقدس در دست ما امانت است، چرا به راحتی همدیگر را متهم می‌ کنیم؟ و باب افترا را باز می گذاریم؟

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.