رهبر انقلاب:


رهبر انقلاب: امام جمعه سلوک و رفتار مردمی و ارتباط با جوانان داشته باشد / من به مجموعه‌های خودجوش اهل کار فرهنگی و اجتماعی علاقه دارم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور:
رفتار امام جمعه باید مردمی باشد. سلوک مردمی چیست؟ این است که شما به‌عنوان یک فردی از مردم بروید بین مردم با آنها حرف بزنید .از مردم فاصله نگیرید .با یک جمع مخصوص و ممتازی فقط نشست و برخاست نکنید، گاهی اگر لازم شد خانه‌های مردم بروید، زیر سقفشان روی فرششان بنشینید، با آنها احوالپرسی کنید، صرف این رفتن میان مردم کار خودش یک کار مهم است. اینکه حالا بعضی‌ها درباره‌ی بازدیدهای مردمی بسیار با ارزش مسئولین یک تعبیرات نامناسبی میکنند مانند و اینها، این غلط است، این انحراف است حقیقتاً.
یک توصیه‌ی دیگری که خیلی مهم است ارتباط با جوانها است. برای این کار باید سازوکار بچینید؛ یعنی ارتباط با جوانها اینجوری نمیشود که بگویید جوانها بیایید آنها هم بلند بشوند بیایند. باید بنشینید فکر کنید راهکار پیدا کنید، سازوکار باید پیدا کنید.
امروز در سرتاسر کشور مجموعه‌های خودجوش و گمنام و کم‌هزینه‌ای و بی‌ادعایی که وجود دارد که کار فرهنگی میکنند، کار اجتماعی میکنند،‌ خدمات ارائه میدهند همه‌جای کشور هستند. بنده چون علاقه‌ی به این مجموعه‌ها دارم میبینم گاهی تماس میگیرند یک چیزی میگویند یک چیزی میخواهند میدانم الان سرتاسر کشور در همه‌ی شهرها تقریباً شهرهای بزرگ کوچک مجموعه‌های اینجوری وجود دارند، اینها را در شهر خودتان پیدا کنید، به آنها کمک کنید دست نوازش به سرشان بکشید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.