روز_دختر


#دختر_بد_نداریم!

❤️ چه اول ذیقعده واقعا روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها باشد و چه نباشد هم تعیین روزی برای ولادت وی کار هنرمندانه و مبارکی بوده و هم نامگذاری این مناسبت بنام روز ملی دختران کار بجایی.

? اولا به همه دخترهای خوب عالم خصوصا ریحانه های علوی_دختران فعال در نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی_ بویژه دختر فرشته سیرت خودم فاطمه زهرا جان عزیزم تبریک میگم.

? ثانیا یک هدیه مخصوص معرفتی به دختران باحیا و انقلابی تقدیم می کنم:

✅ در قرآن کریم الگوی مرد بد معرفی شده ، الگوی مرد خوب هم معرفی شده . مرد بد مثل فرعون و قارون و ابولهب و مرد خوب مثل همه انبیاء و هارون و مومن آل فرعون
زن خوب معرفی شده مثل آسیه همسر فرعون، زن بد هم معرفی شده مثل همسر نوح و لوط و دو همسر از همسران پیامبر و همسر ابولهب
پسر خوب مثل اسماعیل و یوسف علیهماالسلام و پسر بد مثل قابیل و پسر نوح
اما….

در قرآن ❤️ دختر خوب معرفی شده مثل مریم مقدس دختر عمران و مثل دختران حضرت شعیب علیه السلام ولی دختر بد معرفی نشده. چرا؟ یعنی ما در طول تاریخ حتی یک دختر بد هم نداشته ایم؟ چرا داشتیم ولی شاید خدا با این روش خواستهبه ما بگه چون دخترها مثل گل لطیف و حساسند حتی در تربیت آنها تا میشه از روش مثبت و ایجابی و امید آفرین بهره ببرید و از سیاهی و زشتیها کمتر براشون بگید.

? حمیدرضا #مهدوی_ارفع

#ولادت_حضرت_معصومه
#روز_دختر

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.